Інтегральна компетентність: Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері агроінженерії або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
Загальні компетентності (ЗК):
ЗК 1. 3датність використовувати основи філософських знань для формування світоглядної позиції .
ЗК 2. Здатність до узагальнення, аналізу, сприйняття інформації, постановці мети і вибору шляхів її досягнення, володіння культурою мислення.
ЗК 3. Здатність логічно вірно, аргументовано і ясно будувати усну та письмову мову .
ЗК 4. Готовність до кооперації з колегами, роботі в колективі, в тому числі у виробничих умовах.
ЗК 5. Здатність знаходити організаційно-управлінські рішення в нестандартних ситуаціях і готовність нести за них відповідальність.
ЗК 6. Здатність до саморозвитку, підвищення своєї кваліфікації і майстерності.
ЗК 7. Вміння критично оцінювати свої достоїнства і недоліки, намітити шляхи і вибрати засоби розвитку достоїнств і усунення недоліків.
ЗК 8. Усвідомлення соціальної значимості своєї майбутньої професії, володіння високою мотивацією до виконання професійної діяльності.
ЗК 9. Здатність використовувати основні положення і методи соціальних, гуманітарних та економічних наук при вирішенні соціальних і професійних завдань, здатність аналізувати соціально-значущі проблеми та процеси.
ЗК 10. Володіння основними методами, способами і засобами отримання, зберігання, переробки інформації, наявність навичок роботи з комп’ютером як засобом управління інформацією.
ЗК 11. Володіння однією з іноземних мов на рівні не нижче розмовного.
ЗК 12. Володіння засобами самостійного, методично правильного використання методів фізичного виховання і зміцнення здоров’я, готовністю до досягнення належного рівня фізичної підготовленості для забезпечення повноцінної соціальної та професійної діяльності.
Фахові компетентності (ФК):
ФК 1. Здатність здійснювати пошук, зберігання, обробку та аналіз інформації з різних джерел і баз даних, представляти її в необхідному форматі з використанням інформаційних, комп’ютерних та мережевих технологій.
ФК 2. Вибирати раціональну схему технологічного процесу для конкретних умов.
ФК 3. Вибирати технічні засоби для основних і допоміжних операцій.
ФК 4. Узгоджувати параметри і режими роботи машин у технологічному процесі та технологічній лінії.
ФК 5. Розробляти операційні карти на виконання операцій і процесів.
ФК 6. Проектувати транспортні процеси.
ФК 7. Розробляти технологічні карти ремонту машин та відновлення деталей.
ФК 8. Проектувати оснащення виробничих зон і об’єктів.
ФК 9. Проектувати з’єднання і механізми машин та обладнання.
ФК 10. Виконувати типові конструкторські розрахунки деталей та з`єднань машин і нестандартного обладнання.
ФК 11. Виконувати збірні креслення машин та обладнання на базі стандартних деталей, вузлів і агрегатів.
ФК 12. Розробляти і коригувати план-графіки використання комплексів, машин, обладнання.
ФК 13. Організовувати технічне обслуговування і діагностування машин.
ФК 14. Підбирати матеріали та режими для ремонту і відновлення деталей.
ФК 15. Розраховувати та оцінювати показники використання машинного парку в галузях підприємства.
ФК 16. Контролювати якість виконання механізованих робіт та продукції.
ФК 17. Визначати відповідність режимів роботи машин їх конструктивним особливостям.
ФК 18. Підбирати машини та комплектувати машинні агрегати у наявних типових технологічних лініях виробництва продукції рослинництва і тваринництва.
ФК 19. Визначати технічний стан тракторів, автомобілів та агрегатів складної техніки.
ФК 20. Здатність організовувати використання сільськогосподарської техніки відповідно до вимог екології, принципів оптимального природокористування й охорони довкілля.
ФК 21. Здатність планувати і здійснювати технічне обслуговування та усувати відмови сільськогосподарської техніки та технологічного обладнання.
ФК 22. Здатність аналізувати та систематизувати науково-технічну інформацію для організації матеріально-технічного забезпечення аграрного виробництва.
ФК 23. Здатність організовувати роботу та забезпечувати адміністративне управління виробничими підрозділами, які здійснюють технічне забезпечення агропромислового виробництва відповідно до реалізації правових вимог безпеки життєдіяльності і охорони праці; аналізувати показники техногенних та природних небезпек, а також планувати і виконувати відповідні захисні заходи.
Після закінчення навчання за освітньо-професійною програмою випускник здатен виконувати зазначену в Національному класифікаторі України: «Класифікатор професій» ДК 003:2010 професійну роботу і може займати відповідну первинну посаду за категоріями:
- інженер з діагностування технічного стану машинно-тракторного парку (22275);
- інженер з експлуатації машинно-тракторного парку (22466);
- інженер з механізації та автоматизації виробничих процесів (22317);
- інженер з механізації трудомістких процесів (22320);
- інженер-конструктор (механіка) (22211);
- інженер-технолог (механіка) (22493);
- інженер з організації експлуатації та ремонту (22360);
- інженер з охорони праці.
Робота в галузі науково-практичної та виробничо-технологічної діяльності «Дослідження та розробки в галузі агроінженерії».
Можливість навчання за програмою: 7 рівня НРК України, другого циклу FQ-EHEA та 7 рівня EQF-LLL.